به دعوت رئیس دانشگاه بیرجند انجام شد؛

حضور رئیس مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیرجند

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۶ کد : ۲۷۴۲۳ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۳۶۱
رئیس مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان ستاد خیرین وزارت علوم شامگاه شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد بیرجند شدند.
حضور رئیس  مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور  وزیر علوم  و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیرجند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر زمانیان، رئیس  مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور  وزیر علوم  و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به دعوت رئیس دانشگاه بیرجند به مرکز خراسان جنوبی سفر کرده است، شامگاه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد فرودگاه بیرجند شد. استقبال رسمی از دکتر زمانیان با حضور دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه و بنیاد حامیان در فرودگاه بین المللی شهید کاوه انجام شد. 
 دکتر مصطفی زمانیان، رئیس  مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور  وزیر علوم  و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به همراه دکتر محمد‌مهدی جعفری، رئیس اتاق فکر خیّرین، مهندس محمد عبدالحسینی، معاون ستاد خیرین وزارت علوم و  مهندس ریحان ناجی‌مقدم، نماینده تام الاختیار بنیاد قلم چی و عضو اطاق فکر خیرین در بدو ورود به شهر بیرجند به منظور بازدید از مجتمع کارخانه کویرتایر به این مجموعه رفتند. در کارخانه کویرتایر جلسه‌ای با حضور مدیرعامل کارخانه و اعضای هیات مدیره بنیاد حامیان و هیات رئیسه دانشگاه بیرجند برپا شد. پس از معرفی کارخانه کویرتایر و پیشینه و برنامه های راهبردی این مجوعه صنعتی موفق در کشور، مهندس زینلی به ارتباط دانشگاه و صنعت اشاره کرد و در ادامه اقدامات صورت گرفته از سوی بنیاد حامیان دانشگاه بیان گردید.
در حاشیه این جلسه حاضران با حضور در خط تولید کارخانه با پتانسیل‌های این مجموعه صنعتی آشنا شدند. 
لازم به ذکر است رئیس مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور وزیر علوم و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همراهان ایشان در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ضمن حضور در مجموعه دانشگاه بیرجند از نگین آموزش عالی شرق کشور و پروژه‌های خیرساز بازدید به عمل خواهند آورد.

آخرین ویرایش۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳