گزارش حضور دانشگاه بیرجند در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۷۶۷۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۴۳
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین المللی تهران با معرفی دستاوردهای دانشگاه بیرجند در غرفه استان خراسان جنوبی برگزار شد.
گزارش حضور دانشگاه بیرجند در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین رویدادهای کشور در حوزه صادرات، جذب سرمایه‌گذاران خارجی و معرفی محصولات صادراتی ایران به دامنه گسترده‌ای از کشورهاست. 
در روز سوم نمایشگاه،دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند با حضور در پاویون استان خراسان جنوبی با جمعی از تجار و شرکت‌های کشور چین و دانشگاه تیانجین چین دیدار و گفتگو کردند. در حاشیه نمایشگاه اساتید دانشگاه بیرجند از غرفه‌های مختلف صنعتی و معدنی بازدید و ارتباط‌های لازم جهت توسعه و گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی شکل گرفت. دانشگاه بیرجند نیز با اعزام دو تن از اساتید و ارائه ظرفیت‌های موجود در حوزه زنجیره ارزش و افزایش بهره‌وری در مواد معدنی و محصولات کشاورزی استراتژیک و گیاهان دارویی در این پاویون حضور داشت. 
پاویون استان خراسان جنوبی به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، در سالن 41 نمایشگاه با مساحت 55 متر مربع با هدف معرفی ظرفیت های استان به ویژه در سه زنجیره ارزش گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت برپا شد.

آخرین ویرایش۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳