مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری
دکتر محمد خراشادی زاده
مدیریت برنامه،بودجه و تحول اداری
-
سازمان مرکزی
-
طبقه اول
-
31021090
-
-
m.khorashadizadeh[at]birjand.ac.ir
شرح وظایف:
-اعمال نظارت بر تهیه و تنظیم و نحوه مصرف بودجه دانشگاه ( جاری، تملک دارائیهای سرمایه ای و اختصاصی ) با همکاری واحدهای ذیربط ضمن انجام هماهنگی های لازم با ریاست و معاونت اداری و مالی دانشگاه
- نظارت بربررسی بودجه پیشنهادی واحدهای مختلف و تلفیق و هماهنگی بودجه پیشنهادی در چهارچوب اهداف و ضوابط دانشگاه
- هدایت و هماهنگ سازی کلیه فعالیتهای مربوط به تخصیص بودجه و اعتبارات دانشگاه
- ابلاغ بودجه مصوب به واحدهای دانشگاه در قالب برنامه ها و فعالیت های ذیربط
- لزوماً دفاع از بودجه تدوینی در مراجع ذیصلاح با حضور ریاست دانشگاه و معاونت مالی و اداری
- انجام اصلاحات لازم در بودجه دانشگاه در صورت لزوم با هماهنگی ریاست دانشگاه و معاونت اداری و مالی
- نظارت بر تنظیم جداول اعتباری جاری، اعتبارات اختصاصی و تملک دارائیهای سرمایه ای دانشگاه پس از ابلاغ بودجه
- نظارت بر بررسی و مبادله موافقت نامه های مربوط به فعالیت های جاری و تملک سرمایه ای
- مطالعه و آگاهی از قوانین و مقررات، بخشنامه ها،آئین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی در زمینه بودجه و تشکیلات
- اعمال نظارت لازم در تهیه و تنظیم آمارهای مختلف درباره فعالیتها ، نیروها وعوامل موجود در دانشگاه به منظور اعمال نظر صحیح و منطقی در مدیریت
-نظارت برانجام مطالعات و بررسی های سازمانی بمنظور طراحی ساختار سازمانی دانشگاه،ساختار سازمانی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری حوزه معاونت اداری و مالی
-نظارت و هماهنگی لازم در جهت مکانیزه نمودن بودجه نویسی مبتنی بر عملکرد با توجه به سیاست های سازمان
-نظارت و برنامه ریزی و ارائه طریق برای بهبود روشهای انجام کار و تحول اداری و بهره وری سازمان
- نظارت و کنترل بر تهیه ، تنظیم و تدوین نمودار تشکیلاتی ، پستهای سازمانی و شرح وظایف آن
- نظارت و کنترل بر تهیه و تدوین تقویم آموزشی کارکنان بمنظور زمان بندی اجرای دوره ها و برنامه های آموزشی کارکنان
- نظارت لازم به منظور اطلاع رسانی در زمینه برنامه ها ، فعالیت ها و اقدامات آموزشی کارکنان دانشگاه
- تعیین مسئولیت ها و اختیارات کارکنان تحت سرپرستی
- شرکت در جلسات، سمینارها و کمیسیونها با توجه به نیاز
- تلاش در راستای بهبود مستمر فعالیتها، فرآیندها و ارتقاء سطح مهارت و توانمندی مدیریت ذیربط
- حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف کارکنان تابعه از طریق اعمال نظارت مستقیم بر کار آنها و اظهار نظر موثر در مورد گزینش، تشویق و تنبیه آنان
- شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی مرتبط با پست سازمانی
- انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق